sabinalin

Livet som pågår där hemma

Kategori: Fältstudier i Kapstaden 2013

Ibland känns det som att allt hemma har stannat upp. Att det inte fortsätter medan jag är borta. Ingenting hemma kan hända medan jag är här, det känns som en omöjlighet. Livet står still. 
Inte då. 
Jag ser bilder på barmark som har börjat komma fram. Vänner som hittar på roliga saker och så vidare. Livet fortsätter, och det ska bli spännande att komma hem. Höra vad som har hänt under de här veckorna. 
 
Idag samlas hela familjen hemma för födelsedagsfirande iallafall, både Thomas och min älskade lilla systerson Viggo fyller år. Grattis till båda grabbarna!! Ät massor med tårta åt mig också!
 
 
Fick sova ut idag också, började dagen med lite lätt morgonträning innan frukosten, nu sitter vi med datorerna och ska snart gå och äta lunch på Honeybun, men först lämna in tvätt. Efter lunchen åker vi till barnhemmet och ska leka med alla barnen i några timmar. 
Ikväll låter det som att det ska bli träning på cirkusområdet, Moses ville ta med oss dit. Och ja, det är ett riktigt ciruksområde. Ska försöka ta lite bilder. Det blir spännande att träna där hehehe. 
 
Tjing och puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: