sabinalin

MÅNDAGSPEPP

Kategori: Sabina

Hallå alla måndagshatare!
 
Jag är på så jäkla bra humör just nu, trots måndagens dystra atmosfär (dock tycker jag tisdagar är värre). Kan kanske bero på att jag är "ledig" idag. Alltså ingen skola. Dock sitter jag och skriver uppsats och tvättar. Tvättar ja, jag tog mig till tvättstugan, i normal takt. Jag kunde gå. LYCKA! I en vecka har jag suttit isolerad nu, inte kunnat röra mig i princip, men nu gick i hyffsad normal takt iallafall. Ska testa att gå en kortare promenad lite senare när jag är klar med alla sysslor som måste bli klar idag. 
 
Ska också slänga ihop till mitt nya favvobröd, NYTTIGT, MÄTTANDE OCH GOTT. Så jäkla gott. Det är en nyttigare variant på filmjölkslimpa ungefär. Kommer med update om det lite senare. 
 
Bra humör var det. Japp! Kan inte beskriva känslan jag har just nu, det känns verkligen som att allt går åt rätt håll. Vad som går åt rätt håll vet jag inte heller, men det pirrar i magen iallfall. Vet inte varför och det är det som gör det så otroligt roligt. 
 
Det känns till och med bra att umgås med Wolvén-boken. Finner den ganska intressant. Och då vet vi att jag är på bra humör. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: