sabinalin

Från magkatarr till magsjuka.

Kategori: Fältstudier i Kapstaden 2013

Jahapp. Då var sista projektveckan avklarad. Nu är det en väldigt väldigt lång helg. Dock ska vi tillbaka till hemmet och skolan nästa vecka bara för att hälsa på och lämna nån present. Och för att jag har bara varit där i måndags. Åkte på magsjuka natten till tisdag. Det är kul. Har legat i sängen hela dagen och tittat på film. Dock är jag inte den enda som är sjuk, nu är vi några i gänget som är krassliga i mage och bihålor. Alla är nog egentligen inte helt på topp. 
 
Så, en händelserik vecka har det hittills inte varit. Sen kan det kanske bli händelserikt i morgon då vi ska gå till kontoret och sen vandra på Waterfront, kan bli spännande med min mage. Imorgon säger vi hejdå till Isabell (galet vad tiden går), så vi hade tänkt en ludda (nya ordet för lunch/middag) på Waterfront innan hon beger sig till flyget. Och under kvällen ska vi på Its a house för ännu en Comedy show, det blir kul. Bara min mage vill hålla sig i schack. 
 
I Måndags var som sagt enda dagen den här veckan som jag besökte hemmet, det var lek och full fart som vanligt, och väldigt väldigt varmt ute. 
 
 
I natt hoppas jag på mer sömn än vad jag fick under natten som var, magen vill vända sig ut och in. Och det är nånting som skär och klöser där inne. Det är kul! 
 
Tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: