sabinalin

Kalla mig rödtott

Kategori: Sabina

Förra veckan gick jag och färgade håret, rött. Eller gick och gick. Jag gick in på toan här hemma och gjorde det på mig själv. Så så lång gick jag ju inte. Även om jag gick långt med att färga håret rött.
Har velat ha det länge, och har ägt färgen i över en månad. Hade tänkt göra det innan jag for till Malmö. Men kom på att jag inte ville färga nå mer innan Thais. Så det fick vänta tills nu

Måste erkänna att jag blev nervös när jag såg färgflaskan. Hej mitt hår kommer blir rosa/rött.



fast mitt  hår blev inte flugsvampigt. Utan mest brunt med rött skimmer. rött skimmer, vad fint det lät. Det är fint också. Jag gillare faktiskt.

Fast på den här bilden syntes det absolut ingenting. typ.



tack för mig

Kommentarer

  • Klara säger:

    Hej rödtott.

    2011-11-02 | 15:22:20

Kommentera inlägget här: